Klachten 

"Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@beckenbau.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

Ook kunt u altijd een mail sturen bij enige op of aanmerkingen. Wij zullen er altijd alles aan doen om u de juiste service te verlenen. 

Heb je nog vragen?

Chat met Beckenbau
Snel antwoord? Chat nu, beschikbaar tot 17:00 op werkdagen

Start chat

Stuur ons een e-mail
Binnen 24 uur krijg je een reactie van onze klantenservice

Stuur e-mail

Bel ons
Op werkdagen beschikbaar vanaf 09:00 t/m 17:00

bel nu

GRATIS VERZENDEN

Verzenden binnen Nederland en België is geheel gratis - ongeacht de waarde of gewicht van het product!